Minggu, 17 Maret 2013

Tumbuh rambut 18sx



Seorang Gadis yang sdg meningkat remaja bingung setelah tahu tumbuh rambut di bagian kewanitaannya.
Dia pun ngadu ke ibunya.

Ibu tersenyum dan menenangkan hati gadis kecilnya. "takpa, Dik. Semua perempuan juga pasti begitu. Tempat tumbuh rambutnya itu namanya Monyet. Jadi takpapa kalo Monyet tumbuh rambut, ya kan??"

Si Gadis Kecil pun lega.

Pada saat makan malam, si Gadis Kecil cerita ke
kakak perempuannya yang sudah berkawin "Kakak belum tau kan? Monyet Adik sudah tumbuh rambut!"

Kakak yang sedang asyik makan merasa terganggu dengan celoteh adiknya tersebut, "sudah2 eh, Dik.. Kakak nih lebih besar dari kamu!"

Ibu hanya tersenyum-senyum kecil mendengar percakapan anak-anak gadisnya tersebut.

Adik yang merasa diremehkan membalas, "Walaupun umur aku lebih muda, tapi Monyetku sudah tumbuh rambut! Kakak belum tentu!!"

Si Kakak menghentikan makannya, memandang ke arah adiknya. "Monyet kamu baru tumbuh rambut! Monyet Kakak sudah makan pisang!!"..

Kamis, 06 September 2012

Ayam dan Kambing


Pada suatu hari,ayam telah menghiaskan dirinya dengan menyangkut manik-manik yang berkilauan pada setiap helaian bulunya. Tajinya diasah sehingga berkilauan dan berjalanlah ia menuju ke kediaman kambing.

Tiba di kediaman kambing, ayam pun menyapa sahabatnya itu.

Ayam : Kambing, pekabo?

Kambing : Baik. Wah,ayam. Bukan main lagi kau. Kau nak ke mana
hensem-hensem ni.

Ayam : Takde ke mana. Sesajalah nak tengok riaksi engko.

Kambing : Tapi kan ayam, macam mana pun ko berhias, ko jalan tetap kaki ayam, kan?

Ayam : Ko kutuk aku ye. Ko pun apa kurangnya.....

Kambing : Apsal pulak?

Ayam : Nampak macam alim. Bela janggut. Tapi TELUR nampak...

kalau astrok awani sory ye

Senin, 16 Juli 2012

Sex Di Pejabat

Hari pertama Chot kerja jadi Pak Guard, dia dapat tangkap 2 orang staf sebab melakukan sex di dalam pejabat.


Chot: Aha! Ini dah menyalahi undang-undang syarikat!

Lelaki: Undang-undang apa?

Chot: Tak pakai uniform



Kah..kah..kah.. Jangan marahhh..